FANDOM

Pagina prezintă conținut CC-BY-SA de pe un site extern. (vezi autorii)
AkamegaKillVolumul1
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul Acțiune, dramă, fantastic
Media Manga, anime
Demografía Shōnen

Akame ga Kill! (în japoneză: アカメが斬る!) este o manga japoneză scrisă și ilustrată de Takahiro, care are și o adaptare anime realizată de studioul Square Enix.

Poveste Edit

Raidul de Noapte este un grup de asasini sub acoperire dedicat să elimine corupția care a infectat capitala datorită armatei revoluționare, prin uciderea fără milă a celor responsabili. O revoltă adunată pentru al răsturna pe prim-ministru, a cărui bogății și lăcomie de putere ajunge să profite de lipsa de experiență a împăratului copil. Fără un lider puternic și binevoitor, restul națiunii este lăsat să se înece în sărăcie, ceartă și ruină. Cu toate că membrii Raidului de Noapte sunt toți criminali cu experiență, ei înțeleg că a lua viața este departe de a fi lăudabil și cu aceste fapte nu vor ajunge departe.

Început

Într-o zi Tatsumi pleacă spre capitală pentru a câștiga bani pentru satul său înfometat și descoperă o lume de o incredibilă corupție. După ce aproape a devenit o victimă a acestei corupții, Tatsumi este recrutat de Raidul de Noapte.

Also on FANDOM

Random Wiki