FANDOM

Pagina prezintă conținut CC-BY-SA de pe un site extern. (vezi autorii)
Charming Junkie
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul Comedie, Schimbare de sex, Romance, School Life
Media Manga
Demografía shōjo

Nosatsu Junkie (悩殺ジャンキー, lit. "Charming Junkie") este o serie shojo manga scrisă și ilustrată de Ryōko Fukuyama, publicată în revista Hana to Yume. Autearea acestei manga a scris și o altă seri cunocută de succes numită Fukumenkei Noise.

PovesteaEdit

Naka Kaburagi este o elevă de 14 ani, care în ciuda zâmbetului ei ciudat și înfricoșător ajunge să fie model la o agenție renumită Junkie, datorită aspectul ei frumos. Chiar și așa Naka este foarte faimosă în agenție pentru numărul de audiții eșuate, deși aceasta se străduiește din răsputeri. Într-o zi însă este concediată pentru că nu poate zâmbi, dar nororcul ei se schimbă când se întlnește cu faimosul model Umi, pe care în secret o invidează pentru zâmbetul ei frumos. În ciuda întâlnirii lor însă ea descoperă secretul lui Umi care în schimb îi oferă o slujbă la Junkie dacă promite să nu-i dezvăluie secretul. În final cele două ajung să se cunoască mai bine și o puternică legătură se creează între astfel că se ajută reciproc să treacă peste diverse obstacole, ajungând ca în final să aibă o legătură indestructibilă, iar Naka să aibă o carieră în modelling..?!