FANDOM

Pagina prezintă conținut CC-BY-SA de pe un site extern. (vezi autorii)
Cowboy Bebop
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul Comedie, dramă, western S.F.
Media
Demografía

Cowboy Bebop (カウボーイビバップ Kaubōi Bibappu?) este o serie anime japoneză. Creată de către directorul Shinichirō Watanabe și scrisă de Keiko Nobumoto, Cowboy Bebop a fost produsă de studioul Sunrise. Conținând 26 de episoade, seria urmărește aventurile unui grup de vânători de recompense ce călătoresc în nava spațială, Bebop, în anul 2071.

Cowboy Bebop a fost un succes comercial nu numai în Japonia cât și internațional, mai ales în Statele Unite. După acest succes, Sony Pictures a lansat și un film de lung metraj, Knockin' on Heaven's Door în sălile de cinema mondiale urmat de lansarea internațională a unui DVD. Două adaptări manga au fost publicate în Asuka Fantasy DX aparținând editurii Kadokawa Shoten.

Cowboy Bebop a fost puternic influențat de muzica americană, mai ales de jazz-ul anilor 1940, 1950 și 1960 și de muzica rock a anilor 1950, 1960 și 1970. Multe din secvențele de acțiune, de la bătălii spațiale până la lupta corp la corp, arte marțiale, se desfășoară pe astfel de muzică. Datorită tematicii muzicale, episoadele sunt denumite Sesiuni, și titlurile sunt adesea împrumutate de la albume sau nume de melodii (precum Sympathy for the Devil sau My Funny Valentine), sau numele unor genuri ("Mushroom Samba") indicând tema muzicală a episodului.

Subiect Edit

În anul 2071, echipajul navei spațiale Bebop călătorește prin sistemul solar încercând să colecteze recompense. Națiunile-state s-au prăbușit, și o varietate de rase și oameni locuiesc în sistemul solar. În jargoul erei, "Cowboy" sunt vânători de recompense. Majoritatea episoadelor au în centru căutarea unui criminal cu scopul obținerii recompensei puse pe capul acestuia, dar serialul conține și episoade despre istoria celor patru protagoniști și evenimente curente din viața lor care se leagă de trecutul lor

.

Personaje Edit

Seria conține un număr mare de personaje. Primii doi prezentați sunt Spike Spiegel și Jet Black. Cei doi pilotează o fostă navă spațială de pescuit, numită Bebop, și lucrează ca vânători de recompense. Odată ce seria progresează, mai multe personaje sunt introduse și devin membri ai echipajului de pe Bebop.

Antagoniștii includ o varietate de criminali pe care echipajul îi caută pentru a colecta recompense. Deși echipajul de pe Bebop este cel mai adesea în stare de faliment, membrii săi reușesc să supraviețuiască colectând ocazional o recompensă.

Spike Spiegel este un fost membru al Sindicatului Criminal Red Dragon care este bântuit de amintirile timpului petrecut în organizație, mai ales de relația romantică pe care a avut-o cu o femeie misterioasă numită Julia, și fostul său partener, Vicious.

Jet Black, este un fost ofițer în Inter-Solar System Police (ISSP) și propietarul navei Bebop. Odată poreclit "The Black Dog" (Câinele Negru) de către colegi ofițeri datorită naturii sale neobosite, el are un braț cybernetic drept amintire constantă a ce se întâmplă când se repede într-o situație fără a avea un plan. Ca și Spike, este bântuit de amintirea unei femei: Alisa, fosta sa iubită care l-a parăsit fără nici un avertisment.

Ein, un Welsh Corgi, fost animal de laborator identificat drept un "data dog" de către oamenii de stiință care l-au creat. Motivul pentru acest titlu nu este niciodată explicat, dar este sugerat că posedă o inteligență superioară, pe care o etalează în moduri subtile de-a lungul seriei. Deși extrem de inteligent, restul echipajului navei Bebop nu reușesc să observe aceste calități.

Faye Valentine, o femeie suferind de amnezie trezită după un somn cryogenic de 54 ani după ce a fost rănită. Ea este păcălită să preia datoriile bărbatului care a trezit-o, și adesea încearcă să obțină bani prin jocuri de noroc ca soluție a acestei datorii. Trecutul și numele ei adevărat sunt un mister deoarece numele "Valentine" i-a fost dat de doctorul ei. Trecutul ei este dezvăluit de-a lungul seriei.

Edward, o tânără excentrică, geniu în computere și maestru hacker. Deși este e fată, există o confuzie cu privire la genul lui Ed datorită numelui și fizicului androgenic. Ea și-a luat un numele sofisticat "Edward Wong Hau Pepelu Tivrusky IV" după ce a fugit dintr-un orfelinat, dar după ce tatăl ei este găsit ne este dezvăluit că numele ei adevarat este Françoise Appledelhi. Ea mai folosește numele Radical Edward, și își petrece cel mai adesea timpul cu Ein.

Vicious, este fostul partener de sindicat al lui Spike și singurul personaj negativ al seriei care apare în episoade multiple. În cele mai multe episoade încearcă să acumuleze putere în organizația criminală ucigându-i pe liderii acesteia. Relația sa cu Spike și Julia este prezentată prin flashback-urile pe care Spike le are, dar niciodată explicată în detaliu.

Julia, o femeie frumoasă și misterioasă din trecutul lui Spike și Vicious. Julia este prezentată doar în flashback-uri până în ultimele două episoade ale seriei.

Also on FANDOM

Random Wiki