FANDOM

Pagina prezintă conținut CC-BY-SA de pe un site extern. (vezi autorii)
InuYashaVolumul1
Inuyasha

InuYasha Wiki

Data crearii 11 martie 2015
Numarul de pagini 27
Ultima verificare 12 ianuarie 2017
Fanon
Alte Informații
Genul
Media
Demografía

InuYasha (InuYasha, a Feudal Fairy Tale (戦国御伽草子 犬夜叉 Sengoku Otogizōshi InuYasha?), este o serie manga și anime japoneză, scrisă și ilustrată de Rumiko Takahashi. A avut premiera în Weekly Shōnen Sunday pe 13 noiembrie1996 și s-a încheiat pe 18 iunie 2008.

Acținea prezentată în InuYasha este bazată pe aventurile unui semidemon, o adolescentă din Japonia modernă, un călugăr pervers, un demon-vulpe și un exterminator de demoni din perioada Sengoku, pe măsură ce ei caută toate fragmentele Giuvaerului Sacru și încearcă să-l țină departe de răufăcători, în special Naraku.

Seria manga a fost adaptată în două serii anime televizate, produse de Compania Sunrise. Prima serie, cu o emisie de 167 de episoade pe Yomiuri TV, Japonia, a avut loc din 16 octombrie 2000 până pe 13 septembrie 2004; a fost regizată de Masashi Ikeda pentru primele 40 de episoade, iar restul au fost regizate de Yasunao Aoki. Seria secundă, numită InuYasha: The Final Act, a început să fie difuzată din 3 octombrie 2009, pentru a acoperi restul seriei manga și s-a încheiat pe 29 martie 2010.

De-a lungul seriilor, Inuyasha este în mod constant situat între dorința de a avea Giuvaerul Sacru și sentimentele sale pentru Kagome, considerând că latura sa demonică este cea care îi conferă cea mai multă putere; cu toate acestea, se dezvăluie că latura sa umană este cea mai puternică, latură exploatată atunci când Inuyasha găsește sabia Tessaiga. Aceasta poate fi mânuită doar de către o ființă care are compasiune față de oameni sau încearcă să îi protejeze, abilitate dobândită în momentul în care Inu no Taisho a făurit sabia pentru a o proteja pe mama lui Inuyasha.

În anul 2001 a fost lansat filmul InuYasha the Movie: Affections Touching Across Time, fiind urmat de InuYasha the Movie: The Castle Beyond the Looking Glass în 2002, InuYasha the Movie: Swords of an Honorable Ruler în 2003 si de InuYasha the Movie: Fire on the Mystic Island în 2004. Un OVA intitulat Kuroi Tessaiga a fost lansat în anul 2008.

În 2002, seria manga a câștigat Premiul Shogakukan Manga pentru cel mai bun titlu shōnen al anului.

Also on FANDOM

Random Wiki