FANDOM

Pagina prezintă conținut CC-BY-SA de pe un site extern. (vezi autorii)
NGEVolumul1
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul Mecha, apocaliptic / post-apocaliptic
Media Manga, anime, film
Demografía Seinen

Neon Genesis Evangelion (新世紀エヴァンゲリオン Shin Seiki Evangerion?), cunoscut ca NGE, Eva, sau Evangelion, este un succes comercial, recunoscut de critici, și un popular anime japonez, care a început în Octombrie 1995; seria a lansat cunoscuta franciză Neon Genesis Evangelion. Este considerat unul din cele mai importante și influente serii anime al tuturor timpurilor. Seria anime a fost creat de Gainax, scrisă și regizată de Hideaki Anno, și co-produsă de TV Tokyo și Nihon Ad Systems (NAS).

Evangelion este o serie mecha apocaliptică de acțiune care are în prin plan eforturile organizației paramilitare Nerv de a lupta împotriva unor ființe cunoscute drept Îngeri, folosind mecha gigantice denumite Evangelions care sunt pilotate de un grup select de adolescenți, printre care și protagonistul protagonist seriei.

Evenimente din serie fac referire la simbologie Judeo-Creștină din Geneză și alte lucrări Biblice. Episoadele de mai târziu trec la psihoanaliza personajelor principale, care suferă de diferite probleme emoționale și boli mintale; natura existenței și realitatea fiind discutate într-un mod face ca Evangelion să fie caracterizat drept o "fantezie postmodernistă". Hideaki Anno, regizorul seriei anime, a suferit de depresie clinică înainte de a crea seria, iar aspectele psihologice ale serialului se bazează pe experiențele personale are regizorului în a învinge boala.

Also on FANDOM

Random Wiki