FANDOM

Pagina prezintă conținut CC-BY-SA de pe un site extern. (vezi autorii)
Romeo x Juliet
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul
Media Manga, anime
Demografía Shōjo

Romeo×Juliet (ロミオ×ジュリエット Romio to Jurietto?) este o serie anime, foarte puțin bazată pe clasica piesa a lui William Shakespeare, Romeo și Julieta, împreună cu numeroase referințe și personaje din piese Shakespeariene. Deși animeul împrumută povestea lui Shakespeare, adaptarea diferă foarte mult de original. A avut premiera pe 4 aprilie 2007 în Japonia pe CBC, iar mai târziu TBS, KBS Kyōto și SUN TV. Si-a incheiat difuzarea pe 26 septembrie, 2007, cu un total de 24 de episoade. În 2009, Romeo x Juliet va fi tradus în engleză și publicat de FUNimation Divertisment.

Povestea Edit

Povestea începe cu flashback-uri ale unei Juliete copil scăpând de masacrul familiei Capulet ordonat de Laertes Montague. Paisprezece ani mai târziu, înainte de flash, clanul Montague stăpânesc tarâmul fantastic cunoscut ca Neo Verona cu mână de fier; Julieta ajută oameni obișnuiți într-o maniera a la Robin Hood în timp ce Romeo protestă cruzimea tatălui său. Ei se întîlnesc întâmplător la "Rose Ball" și se îndr[gostesc la prima vedere. Cu toate acestea, când Julieta împlinește șaisprezece ani și învață adevărul despre moștenirea ei, ea trebuie să aleagă între revoluție și devotament.

Note Edit

  • Neo Verona (ネオ・ヴェローナ Neo・Verōna?) - Orașul aerian în care se desfășoară povestea.
  • Ryūba (竜馬? Dragon Horse) - Un cal înaripat cu o coadă de dragon, similari cu un pegas. Ryūba sunt capabili să transporte oameni și sunt controlați de frâie la fel ca și cai normali. Mai mult decât un mijloc de transport, ryūba înaripați pot fi considerați drept un simbol al statusului deoarece oameni obișnuiți nu și-i pot permite, și sunt văzuți călăriți de aristrocrați sau nobili. Ryūba cu aripi degenerate, deci incapabili sâ zboare, sunt deținuți și de oameni obișnuiți.
  • Marele Copac Escalus (大樹エスカラス Taiki Esukarasu?) - Un copac magic imens din interiorul castelului Montague, supraviețuitor al unei perechi ce susțin Neo Verona. Potrivit îngrijitorului, o femeie numită Ophelia, binecuvântează oameni, dar îi și slăbește dacă persoana nu are iubire în inima sa. Dacă prosperă, din ramurile sale cade un fruct strălucitor. De când este în grija Casei Montague, copacul a început să se vestejească. Cel mai probabil este numit după Prințul Escalus din piesa lui Shakespeare.
  • Carabinieri - Poliția Militară a Neo Verona. Este acelaș nume ca al Carabinierilor din Italia.

Personaje principale Edit

Juliet (ジュリエット Jurietto?) Dublaj voce: Fumie Mizusawa

Juliet Fimatta Arst Capulet este ultimul membru al familiei Capulet. Ea se îmbracă ca un băiat, Odin, pentru a evita să fie capturată de Casa Montague, care îi caută încă pe membri Capulet. Un spadasin excelent, poartă mosca lui Red Whirlwind (赤い旋風 Akai Kaze?), pentru ai ajuta pe cei oprimați de Casa Montague. Ea se îndrăgostește involuntar de Romeo, cea ce duce la complicații pentru ea de-alungul seriei.
Romeo (ロミオ Romio?Dublaj voce: Takahiro Mizushima
Romeo Candole Bando Montague este fiul Lordului Leontes Montague și a Lady Portia și moștenitorul tronului Neo Veronei. Din motive politice, a fost forșat într-o logodnă nedorită cu Hermione, o tânără de viță nobilă. Ca nobil, călătorește și posedă un ryūba numit Cielo pe care îl eliberează mai târziu. În contrast cu tatăl său, he is ascultător și amabil, adesea dezaprobă tirania familiei sale. El este ostracizat de nobilime, mai puțin de prietenul său Benvolio.
Lord Montague (モンタギュー Montagyū?Dublaj voce: Kōji Ishii
Leontes Montague este nemilosul, Duce machiavelian al Neo Verona. El, un fiu ilegitim al Casei Capulet, și mama sa (o prostituată) s-a născut și a crescut în saracie. Moartea mamei sale este cauza uri sale nesfârșite înpotriva Casei Capulet și ambiția sa de a deveni Duce. El se comportă rece cu cei din jurul său, păsându-i doar de Marele Copac Escalus. Este ucis în finalul seriei de catre un Mercutio care a înnebunit.
Tybalt (ティボルト Tiboruto?Dublaj voce: Ryōtarō Okiayu
Un războinic misterios care mai târziu se dovedește a fi fiul ilegitim al lui Leontes Montague. El dorește răzbunare pentru mama sa, o femeie Capulet folosită de Lordul Montague. Eventual ajunge sa fie un medium între Julieta și Romeo. Numele său este evident o referință la personajul din piesa originală, deși, în varianta lui Shakespeare el este vărul Julietei și nu este înrudit cu Romeo în nici un fel.

Also on FANDOM

Random Wiki