FANDOM

Sugar Sugar Rune manga vol 1
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul
Media Manga, anime
Demografía

Sugar Sugar Rune (シュガシュガルーン Shuga Shuga Rūn) sau Sugar² Rune este o manga de Moyoco Anno si o serie de televiziune anime bazata pe ea.

Povestea Edit

În Lumea Magică, viitoarea regină este aleasă selectând două vrăjitoare tinere și trimițându-le în Lumea Umană, unde vor concura pentru a colecta inimile băieților. Cine a colectat cel mai mult până la sfârșitul competiției este regina. Candidații reginei acestei generații sunt cele mai bune prietene și opuși polari Vanilla Mieux și Chocolat Meilleure, fiicele actualei regine și a fostului ei concurent (respectiv). Aceastea sunt ajutate de mentorul și gardianul lor, idolul pop cu vrăjitorul Rockin 'Robin și cei doi familari de animale, Blancaşoricelul și broasca, Duke.

Dar fetele au mai multe de rezolvat decât să concureze pentru inimi la școală. Există ceva un eveniment ciudat şi un băiatul rece, misterios, pe nume Pierre, care seamănă cu regele cel rău Glace - și se pare că este după Chocolat. Acum amble fiind prinse propriile lor scopuri şi vise, cele două vrăjitoare trebuie să se lupte și să păstreze o prietenie pe care nici o magie nu o poate învinge.

Personaje Edit

  • Chocolat Meilleure/Chocolat Kato
  • Vanilla Mieux/Vanilla Ice
  • Rockin' Robin
  • Duke
  • Blanca
  • Pierre Tempête de Neige
  • Houx/Woo
  • Saule/Soul
  • Regina Candy
  • Cinnamon Meilleure
  • Waffle

Seria manga Edit

Seria manga a fost scrisă și ilustrată de Moyoco Anno. În comparație cu anime-ul, care s-a încheiat înainte de serializarea lui în Nakayoshi, manga accentuează mai mult lupta dintre vrăjitoare și căpcăuni.

Seria anime Edit

Seria anime este bazată pe seria manga şi are 51 de episoade. Dar aceasta are unele schimbări față de manga originală, adăugând mai multe elemente de fată magică stereotipică, cum ar fi Chocolat și Vanilla, care trebuie să se transforme în uniformele vrăjitoarei lor, pentru a colecta inimi sau vrăji, iar costumul ciocolată este roz în loc de negru. De asemenea, a extins povestea, adăugând parcele și personaje originale, probabil pentru că manga nu fusese încă terminată la momentul producerii anime-ului.

  • Tema de început: Chocolat à la folie
  • Tema de închidere: Ailleurs vers la lune şi Date☆Date